úterý 16. září 2008

Jedna od Nedvědů, v mojí úpravičce pro Z.

Já všechno už zkusil a všechno jsem splet
Chyby jsou chyby a nejdou vzít zpět
Já dvakrát jsem nased a dvakrát jsem slít
A přesto napotřetí jen s tebou chci být
na třetí pokus fakt štěstí mít.

Já celej se změnil, jsem rozumnej kluk
Teď běhám a cvičím a mizí mi tuk
Vypadám zdravě, i svaly už mám
A pohodlí pro mě nic neznamená
To budeš má milá překvapená

Pro Tebe, zlatíčko, bych postavil hrad,
Ne velkej, ne malej, tak akorát
V zahradě růže a v altánku klid
Jak anglická královna budeš si žít
i snídani v postýlce na tácku mít.

Nečekej zázraky, jsem na to sám
Ale snad co už slíbím,to udělám
Budu ti vyvářet s chutí a rád
A ty budeš zašívat, žehlit a prát
A každičkej večer pak vedle mě spát

Pěkne se oblíkneš, vždyť na to mám
pozveme lidi, na společnej bál,
Červené šaty a červenej šál,
Když ty jsi královna, já budu král
Zejtra se uvidí co bude dál.

Žádné komentáře: