středa 4. dubna 2007

Když je v práci nuda..

...tak není co dělat. Aneb jak tvrdí jedna kolegyně, "není nic horšího, než sedět a za 80 korun na hodinu čekat na konec pracovní doby. To bych jim snad zaplatila, aby mě pustili domů..."

Zajímavé zjištění, leč pravdivé. Opravdu. Dnes tu budu viset minimálně do čtyř hodin do odpoledne, je jedenáct a už nemám co na práci.

11:14 : Na recepci se objevila zvláštní krabice, cca 1 x 1 metr, s požadavkem odvozu do BT Apollo. Provedeno v čase 1,5 minuty, bez zvláštních komplikací :)

11:23 : New Joiner Pack pro nového zaměstnance dealu AFS Assets. Škoda jen, že Lucka někam zabordelila seznam, co do toho packu patří. Vymyslel jsem nový, snad jsem se zas až tak moc nezmýlil. Drátky do sešívačky a sešívačka k sobě nepasují. Snad si toho ten chlápek dlouho nevšimne...

11:27 : Ještě jedna cesta do skládku a zpátky, zapomněl jsem na propisku. Taky si toho nevšiml, ale asi jsem moc pořádnej.

11:57 : Volal Ondra od IT, že prý jim nejde zavřít bezpečnostní skříň. Měl pravdu, nejde.

12:06 : Když mají muži své dny, sedí v noci na balkoně, pokuřují a pijí Fernet Stock Citrus. Když mají ženy své dny, jsou na facku. Helča je dneska minimálně na tři. Nebo má fakt své dny, ale pokud reaguje takhle, měla by si vzít volno, pomohla by sobě i nám.

12:18 : Hrůza ! Katastrofa ! Konec světa ! Na Pitney Bows si stěžují, došlo mléko !! Já to vím. Ale žádné nemáme. Papirius opět zklamal. Zítra, nebo zdarma. Hahaha. Objednávka šla v pátek. Dnes je středa. A zdarma to nebude. Nikdy nebylo. Pitomci. Asi by to chtělo instalovat do každé kuchyňky krávu s nápisem "Cow - milk - self service". Co si nadojíš, to si vypiješ. Enjoy.

12:40 : Konečně napsalo Hranostajátko ze školy, těšil jsem se na ni... Prý se má fajn. To je dobře, zaslouží si to.

12:48 : Dorazil stůl pod scanner, Messengerem z Butovic. Paradox. Stůl stojí v IKEA 1200 korun. Messenger přijde na 800 korun. Ale je fajn, že dorazil. Vždycky ho dodají v takové ploché krabičce, kde je deska, 4 nohy a návod s obrázkem : " Vezměte kus A, nasaďte jej do B tak, aby C1, C2 a D4 zůstalo na místě,kus E bude tlačit na D2, zatímco F se ani nehne". Většinou se tam ale už nedočtete, které kusy jsou A, a které B. Je to fajn zábava pro dlouhou pracovní dobu. A někdy z toho opravdu vyjde stůl.

13:10 : Napíšu Hranostajátku SMSku a pomalu se půjdu připravit na cestu na letiště, dorazí sim a já už nechci udělat chybu. Vyrážíme odtud v půl druhé, návrat počítám kolem třetí hodiny. Pak už jen dvě hodinky a padla. Z toho hodinka pauza na oběd. Nějak to zanedbávám, ani dnes, ani v pondělí jsem na obědě vůbec nebyl. A začínám být ospalý.

15:32 : Jsme zpátky. Píšu pomalu. Ještě, než jsme odjeli, nějaké pako interpretovalo špatně nápis na dveřích a místo "od sebe" zabral opačně. Dveře skočily přes západky a zasekly se. Tak jsem prstama zatlačil na tři jazýčky a když jsem ID kartou zarval ten poslední, dveře se dost silně přibouchly, bohužel, ukazováček mi to napasovalo do škvíry mezi křídly. Asi tak centimetr mezírka. Auuuuu. Mám nehet hezky podbarven do modrofialovo humusna, a bolest to tedy byla neskutečná. Ještě stále to cítím, a to je 2 hodiny po... Ale už se blíží konec, ještě chvilku a hurá domů...

Žádné komentáře: