čtvrtek 8. ledna 2009

Nightwish "The Phantom Of The Opera" - česky..

Fantom Opery..sám jsem jej ještě neviděl, ale píseň od Nightwish je opět jedna z mála, která se mi z podobného žánru fakt líbí. A protože má i krásný text, zkusil jsem na to nasadit češtinu, jednoduše jsem přeložil ten anglický a pak to dal dohromady, aby sedělo rýmování a frázování. Tři hodinky práce se zhmotnily v text, který najdete pod videem z koncertu Nightwish, pusťte si tedy onen nádherný song a zkuste zabroukat slova, která jsem stvořil. Pokud se nebudou líbit, máte alespoň poměrně slušnou představu, o čem se v té písni zpívá :). Je jasné, že překládat podobné věci je zbytečné, krása je tam i ve spojení s angličtinou, ale zkuste v komentáři ohodnotit toto jednoduché dílko a uvidíme, jak na tom jsem :)



*Ona:*
Zpíval mi ve spánku,
přišel v mých snech,
Hlas, který volal pojď,
s mým jménem na rtech
Hlas, který způsobil, že opět sním,
Fantom Opery je můj,
chci býti s ním

*On:*
Prosím, zpívej se mnou
Strašlivý hlas
Síla co skryla se s tmou
je zpátky zas
i když se odvrátíš,vyhledáš stín,
Fantom Opery je Tvůj,
chceš býti s ním.

*Ona:*
Ti, co zřeli tvou tvář
pln strachu jsou
Tvé bílé masky zář
*On:*
Mě Nezapomenou !

*Oba:*
Můj/Tvůj smělý duch Tvůj/můj hlas,
v jedno spojen
Fantom opery je v nás
Ve Tvé/Mé mysli jen

Je zde ! Fantom Opery !
Přichází ! Bojte se !

*On:*
Ve všech svých představách
žel, zjistíš jen,
v záhadných postavách
*Ona:*
Byls Ty - přestrojen !

*Oba:*
V bludišti temnoty, kde slepá je noc
Fantom Opery je Tvůj,
má nad Tebou moc..

*On:*
Zpívej,můj anděli hudby

*Ona:*
Je zde, Fantom Opery..

1 komentář:

Marky Parky řekl(a)...

Chybu děláš, žes ještě neviděl. A doporučuju (relativně) nedávnou filmovou adaptaci, moc pěkně udělané.