středa 29. září 2010

Proč vlastně Hranostaj...?

Aneb nahlédnutí pod pokličku geneze... 

Jak dlouho dokáže člověk před okolím tajit svoji existenci na blogu, který dává veřejně na obdiv na všemožných fórech, ať spojených s letectvím, metroježděním, tancováním, inu a teď nově i na Facebooku, tlamoknize, ksichtoknize, chcete-li? Nakonec moc dlouho ne, takže proč se konečně nerozhoupat a nejít ven s pravdou, která je teď už stejně passé a nic se nestane? To bylo totiž tak...

Jeli jsme, tenkrát ještě s bývalou Drahou (podle tohoto vzoru - trochu Ti zvedneme návštěvnost) odkudsi kamsi a řešili zajímavou debatu stran přebíhajících koček přes silnici těsně před autem. Ne, žádnou jsme nesrazili, ale konverzace šla asi v duchu: "Já: krásná kočička mourovatá" "Ona: Ne, to je hranostaj""Já: Ne, kočka""Ona: Hranostaj!""Já: Ano miláčku, je to hranostaj". A tím jednak vznikl nápad říkat kočkám hranostajové, který nám pak docela dlouho vydržel, také vznikl nápad říkat bývalé Drahé Hranostajátko. A také nakonec vznikl název tohoto blogu a pseudonym, pod kterým zde publikuji.

Vidíte, není na tom vůbec nic zajímavého, prostě normální nápad. Tak a teď ještě co jsem vlastně zač. Většina lidi, pokud sem zabrousí, tak asi stejně tuší, ale pokud ne, tak se prostě profláknu zcela. Je to prosté, jsem Rozšafín Ctibum. 

1 komentář:

Marky Parky řekl(a)...

Takhle se provařit ;)