sobota 12. ledna 2008

Deníček IVAO staffáka

Dneska jsem měl docela úspěšnou noc. Trošku mne trápí jen to, že je půl páté k ránu a ve čtvrt na sedm vstávám na fotbalový turnaj, ale snad to zmákne kafe. Mno a cesta do Velké Bíteše s Lucernou a tancování tam, to je už jen takový hřebíček do rakve. Ale to nic, to je ještě daleko, si říkám, no ne ?

Začátek noci ale nebyl tak slavný. Podruhé v krátké době se mi povedlo osolit si čaj. Začínám mít pocit, že nám někdo záměrně prohazuje ty dózy. Zvláštní je, že si vždycky pořádně loknu, než na to přijdu, a pak skoro zvracím. Už chápu, proč se lidi otravují jedy. Myšlenka je totiž pomalejší, než pud pít.

Od devíti skorem do jedenácti jsem měl doma kamaráda, jež "by to lítání po síti taky rád zkusil". Moje agitační schopnosti jsou asi slušné, neboť kopie flight simulatoru již míří do jeho PC a zakrátko začneme s výukou. Stavili jsme se na skok v Ostravě, kde probíhal výcvik nováčka na pozici věžky, musím říct, že obstojným způsobem. Jsem rád, začínáme mít v divizi schopné lidi. S kamarádem pospolu (on ovládal joystick a já plynovou přípusť) jsme provedli let Brno - Praha, s obligátní poznámkou v letovém plánu TRAINING STAFF CHECK FLIGHT. Mírně mne překvapilo, že jediný, kdo se odpojil a utekl, než jsme doletěli do Prahy, byl Zdeněk Svatoš.

Pak jsme se vrátili na příposlech do Ostravy, kde lidí valem přibývalo. V nějaké slabé chvilce jsem slíbil něco na způsob třicetišestihodinovky. Sakra.škoda, že to slyšelo asi 20 lidí. Teď o tom ještě přesvědčit zbytek staffu a bude klid.

Dopřeložil jsem manuál k Intercomu, této prozatím spíše zdržující featurky, a dohodl oficiální testování naší divizí. Těším se na to, až se budu Matese Quardu snažit donutit tenhle šilený přístroj používat. Salzobijec na něj totiž nemá zrovna přívětivý názor. Ostatně není sám.

Updatoval jsem web a naplácal zase nějaké nesmysly do IVAO fóra, zapřemšlel o Eventech a vychrlil nápad o Beechcraftech. Sakryš, to kdyby se povedlo rozšířit i do zahraničí, mohl by to být vcelku šrumec. Už vidím 50 Beechů řítící se na Karlovy Vary. Stejně se mi líbí, že v momentě, kdy uděláme Event na regionální IFR letiště, skoro vždycky překročíme během 4 hodinového Eventu jeho reálnou měsíční normu.

Pokračuji v debatování s IVAO High Network Staffem ohledně přidání nově využívaných ATC pozic do oficiálního Scheduling systému. Nejprve jsem jen psal na forum IVAO, v bláhové naději, že příspěvky schovány pod položkou "Network" , si Network Staff alespoň někdy přečte. Dnes jsem rezignoval a napsal oficiální dopis.

Tak. Teď je za pět minut pět. Když půjdu spát, je to hodina a čtvrt v posteli. Když nepůjdu, asi to moje tělesná stránka těžko vydrží. Takže dobré ráno. A speciální pozdrav Markymu, který si, díky geniální RSS čtečce tento příspěvek přečte pravděpodobně jako první. A taky jsem odkaz na jeho flightsimovský blog includoval jako první odkaz v nové sekci odkazy vlevo v seznamu. Jsem prostě línej si zapamatovat adresu, takhle bude po ruce. Pak asi bude číst Zuzátko, protože déle spí :o). A víc lidí sem asi nechodí. Možná naštěstí :)

1 komentář:

Marky Parky řekl(a)...

Čtu hned po návratu z noční, RSSsko šlape ;).

V manuálu k intercomu to chtělo jako příklady reálného využití dát taky něco co se používá v čechách, třeba Garex, nebo VCS ;)