úterý 5. února 2008

Project LOWI + 500

Už jsem dlouho nic nepsal, chce to trošku pohnout :) . Zase se budeme motat kolem virtuálního létání, IVAO, Retriever Airlines..

Létám na síti již 4 roky, nalétáno a nařízeno aktuálně přes 1660 hodin, tj celkem asi 70 dní v kuse. To už je pořádná zabíračka, dva a kousek měsíce létat, řídit, řídit, létat..

Je jasné, že za nějaký čas to chce najít tu správnou motivaci "proč" létat. Ano, je to zábavné, ano, je to s kamarády, ano, je to slušná angličtinoučebnípomůcka (tedy na správných místech). Stále se objevují nové tours, mise, kam létat, dostávat frčky.. Ale je to pořád to samé, z letiště na letiště, zaletět, zareportovat a letět dále. Chvilku jsem peřmýšlel tedy nad vlastním projektíkem, co si zaletět, co ještě třeba nikdo nezkusil, a napadlo mne LOWI+500 :).

O co jde ? to je jednoduché :). Poletím asi z Prahy a kam jinam, než do Innsbrucku. Výška letiště v Insbrucku je 1900ft , přičtěme 500 stop a máme 2400 stop. A přes tuhle výšku prostě nepřestoupeme. Vzhledem k tomu, že Innsbruck leží na řece Inn, která určitě musí téct dolů, měla by cesta existovat.

V cestě toho ale stojí moc, Šumava...a hlavně samozřejmě Alpy. Letadlo, které jsem pro svůj pokus vybral, Beechcraft 58 v Retievřích barvách, bude ideální polétadlo.

Jsem na celou cestu hodně zvědavý, jak to dopadne, jestli to půjde, a tak dále. Bude to chtít hodně moc příprav, VFR mapu rakouska samozřejmě nemám, takže bude muset stačit autoatlas a nebo mapky na internetu...

Tak uvidíme, jak se bude dařit.

Žádné komentáře: