sobota 17. května 2008

Malá satisfakce pro "Hnildu"

Tak máme za sebou semifinálové zápasy MS v hokeji v Kanadě a můžu říct, že mazec :). Utkání mezi Ruskem a Finskem dopadlo jednoznačněji, než jsem čekal a než asi všichni čekali, je ale nutno uznat, že Rusové byli lepší, aktivnější a Finy vlastně k ničemu nepustili.

Co mě ale potěšilo, byla výhra Kanady nad Švédy. Jak bych v jiném případě stoprocentně fandil Švédům, tak po takové haluzi čtvrtfinále teda ne. To, že se naváží do naší gólmanské jedničky, nosej nos v oblacích a dělaj ze sebe bůhví co, je pro mne mnohem méně překousnutelné, než to, že nás porazili. Jejich řeči směrem ku našemu gólmanovi se jim vymstily. Gólman jim zkazil semifinále, Henrik Lundqvist to pěkně odskákal, po druhé třetině střídal, a Tre Konor to už nestihli. Jsem za to fakt rád. Finále Rusko vs Kanada bude ten správnej hokejovej nátřesk.

Jinak ještě odbočka, je vtipné sledovat, jak s přibývajícím časem od posledního článku klesá návštěvnost. Pořád tvrdím, že nějakých 30 lidí denně je na soukromý blog super číslo a díky mnoha předešlým aktualizacím neustále narůstalo :) . Teď jsem zase na + - 5 lidech denně. Mno nic moc, bude to chtít trochu snahy asi..

1 komentář:

Marky Parky řekl(a)...

Nezoufej, to je tím, že tě čtu přes RSS a lezu sem jen když něco opravdu nového dáš.