středa 18. června 2008

Zase jsem zazdil postup

Ach jo, je mi z toho nanic. Měli jsme na postup, třetí liga by byla obrovský úspěch, a já nedokážu pořádně odkopnout balon. Dva góly jsem Pražské legii daroval, další jeden byl stoprocentně chytatelný, ale po bitvě každý generál, že..

Co se dá dělat, je to jen hra, nesestoupíme a to je důležité, o místo v sestavě se ještě poperu příští zápas, věřím si, zuzátko bude na zápase, bude obrovská motivace navíc, paráda. Poslední zápas, nebude co zkazit a můžeme stále doufat, nějaká slušná konstelace výsledků by nám mohla pomoci. Pitomé odkopy. Škoda.. Pražačka mi jako hřiště prostě asi nesedí, nevím proč. Nejlepší je Zákostelní, tu mám rád. Na Hanspaulce, kde hrajeme poslední zápas, jsem chytal jednou, prohráli jsme tuším 1:6 , nebo tak nějak. Mno těším se.

Teď bude fajn víkend. Zítra koncert, Bretoňská hudba, pozítří akce u Sušenky, v sobotu snad se Zuzátkem a v neděli poslední zápas. Tak ať to hezky vyjde, počasí, zábava, výsledky.

Hezký večer.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

se nějak nezadařilo, co? :) ale to nevadí.