pátek 18. května 2007

Má sportovní nástěnka

Pomoc !! Chybí mi pohyb ! Tloustnu ! Stává se ze mě hromádka sádla a tuků, svaly se pozvolna přeměňují na bezcenou hmotu. Musím tomu zabránit ! Rozhodl jsem se, každý den, buď plavat, nebo jezdit na kole. Kromě extrémně vytížených dnů. A tak by zde každý den měl přibýt příspěvek, co že jsem to vlastně ten den udělal... uvidíme, jak dlouho mi to vydrží :o)

16.května,středa :
Den po výplatě :o). Je to už skorem půl roku, co mi ukradli peněženku, s doklady a mimo jiné i čipovou kartou do Podolí. Razím na pokladny a dohaduji se, jestli se mi vyplatí nahlásit ztrátu a počkat na duplikát. Nevyplatí. Kupuji novou kartu, nabíjím na 2000 korun a mám ze sebe dobrý pocit. Vracím se k tradičnímu hodinu a půl trvajícímu cyklu - nejprve 20 bazénků, tj. 1 kilometr, pak pára a odpočinek, poté ještě 10 bazénků, druhé kolečko v páře a pryč. Hodina a půl jako když střelí. Trošku mě deptá ztráta výkonnosti. Býval jsem na tom o dost líp. To přijde to přijde...

17.května, čtvrtek :
Strávil jsem úžasné odpoledne s Hranostajátkem, měl být volejbal, ale pro nedostatek lidí se nekonal. A tak jsem se zase stavil v Podolí. Stejné kolečko jako včera, jen s rozdílem, že mě to vyšťavilo ještě dvakrát tolik. Bleh... V bazénu jsem narazil na nějaký páreček vorvaňů, pravděpodobně matka s dcerou. Zabíraly jen svým objemem dvě dráhy a ještě se chovaly, že jim to tam všechno patří. Podobná individua do bazénu nepatří. Vytlačují zbytečně mnoho vody. Kdo to má platit, že jo...

18.května,pátek :
Vyhlašuji první extrémně vytížený den. Večer mne čekají Lamy na Varanech a Bedna 2007, rozhodně se předtím nehodlám zničit v bazénu nebo na kole. Odpočívejte nožičky, odpočívejte, budu vás potřebovat...

22.května,úterý :
Jojo, měl jsi pravdu Tonde, nehejbu se a tloustnu :). Ale ne, nebyl čas, chuť, však ty víš proč. Ani dneska to asi nevyjde, čeká mne spousty práce a hlavně nemám vůbec chuť jít sportovat. Potřeboval bych zalézt, někam daleko od všech myšlenek, které mne teď doprovází...

24.května,čtvrtek :
Dneska to bude akční den. Od rána v práci, pak plavat, pak zase v práci a teď mě ještě čeká volejbal. Těším se na něj, vymlátím se třeba z těch hovadin, co dělám...

3.června,neděle :
Prožil jsem nejkrásnější narozeniny v mém životě, asi o tom napíšu ještě separé článek. Díky, lásko moje, díky díky díky. A proč je to ve sportovní rubrice ? Hádejte... ;-)

Žádné komentáře: