čtvrtek 24. května 2007

Voda - aneb kterak se neshodnout

Znáte to. Početná skupina mladých lidí. Společná akce těchto lidí. Ale nevyřešený termín. Nikdy se nehodí všem....

Ani nevím, čím to vlastně všechno začalo, snad možná nějak takhle. Můj taneční klub organizuje koncem prázdnin vždy společnou vodu. Vybereme řeku, zajistíme lodě, sejdeme se u vláčku a hurá na tři dny vypadnout z města. Idylka. Hmmm..ne tak úplně. Nemá smysl tu rozebírat otázky, kdo s kým, proč a nač, každopádně, stárneme. A čím starší, tím moudřejší, tím vlastnější názor s touhou jej prosadit a ne jen čekat ve stádečku a jít za nejsilnějším kancem. A to je problém. Ani taneční klub není, i když si to někteří stále myslí, jednotná ucelená skupina lidí, mající jednoznačný názor a ve všem se shodující. Řekl bych spíše naopak. Co člověk, to názor. A někteří si to nejsou schopni připustit. My už nepůjdeme s davem, pane..

Jsme rozděleni. Byli jsme rozděleni. Markantně. Skupinka lidí, která spolu chodila na akce, jezdila po výletech, no a zbytek. Chodil jsem s Liškou. Bylo mi to jedno. Patřil jsem do této skupinky. Jenže to už neplatí. S Liškou nejsem, mám Hranostajátko a to, bohužel, do téhle skupinky nepatřilo. Nevím, kde se to vlastně vzalo, nikdy by nás nenapadlo, že by "s námi" někdy vůbec chtěla jet. Bohužel... Ona o tom asi nevěděla. Nikdo ji nepozval. Stále si vyčítám, že jsem se také nechal strhnout touhle uzavřeností, omlouvám se lásko, stalo se... :-(

Žádné komentáře: