neděle 23. září 2007

Bohemia Coffee Event - LTBA - DAAG

po delší době jsem se zúčastnil opět "masovější" IVAO akce, virtuální aerolinky Bohemia Airlines pořádali zajímavý let mezi Istambulem a Alžírem, protože jsem neměl nic moc na práci, rozhodl jsem se početnou skupinku bohemáků doprovodit.

---Odlet z Istambulu, jako číslo 8---

Začátek moc slavný nebyl, ještě 15 minut před plánovaným startem jsem ládoval scenerky do simulátoru, vše otestoval, pobral a prohlédl mapy, vybral si stojánku a připojil se. Bohužel, něco se nezvládlo, takže místo toho, abych vyrážel mezi prvními, zhroutil se mi sim při prvním metru vytlačení od gate. GRRRRRR. Vše znovu, naládování FMC, oživení éra. Ale nakonec jsem nenabral zase takovou ztrátu, jak jsem čekal, hlavně díky obrovské frontě na startu z důvodu místního povoleného rozestupu min 2000ft výškově. Vše trvalo neskonale dlouho, a tak jsem se, sice asi hodinu za prvním z vláčku, ale přeci jen dostal do vzduchu. Pro jistotu jsem zvolil méně náročnější noc.

---Ale připálil jsem ji fakt jenom trošku...---

S řídícími se dalo docela slušně domluvit, díky BHA270, který mne doprovázel "ocas na čumák" poslední třetinu letu, jsme dokonce jednomu přidělali pár vrásek, nakonec jsme se ale přeci jen domluvili. Algiers Approach na mě zapůsobil asi nejvíce, vše vyznívalo profesionálně a rychle, to, že se mi odporoučel Ivap jsem si všiml ani ne za minutku a zběsile rychle jsem se opět připojil a přistál. Na zemi stále ještě čekala skupinka, přiletivší snad o hodinu dříve, a tak se i pár hezkých foteček povedlo.

---ILS rwy 09 estabilished. Az na bouřku všude kolem a asi 2FPS,moc hezké---

Takže díky organizaci za hezký zážitek, díky množství pilotů se ani na UNICOMu člověk nenudí. Co je všechno schopný jednotlivec vymyslet na chatu, tomu se snad ani věřit nechce :o).

---Několik úspěšných absolvovatelů, nakonec nás doletělo kolem 10---

Takže díky a zase někdy, letu zdar !

Žádné komentáře: