pondělí 24. září 2007

Ať žijí holčičí časopisy !!

Cestou z bazénu (viz níže) jsem neměl v tramvaji nic moc na práci a tak jsem se prostě nudil. Nakonec mne zaujala slečna...spíše dívka...mno, řekněme malá holka, čtoucí nejmenovaný holčičí časopis. Na právě otevřené stránce skvěl se minimálně fontem 48 titulek jak kráva : "Jak zaujmout kluka svých snů !" a pod ním mnoho způsobů, jak právě na sebe upoutat pozornost, aby si "on" všiml. Ve více či méně nudné směsi rad typu "shoď ho ze židle" , "polej ho čajem ze školní jídelny" a "upadni na něho" , jsem však objevil něco, co mě na okamžik ochromilo :

"Narvané metro až k prasknutí ? Ideální ! Určitě víš, kde Tvůj miláček vystupuje, nastup do stejného vagónu, jako on, a při vystupování (musíš ale dříve, nežli on) se kolem něho protáhni a jemně o něj otři svá ňadra a přirození".

Huhu. Nevěřícně zírám na poslední větu a v hlavě mi koluje obrázek té slečny přede mnou a toho maníka, co sedí naproti ní. V bizardní scénce plné třecích se ňader a napopsatelného pohybu dámského podbřišku.

Jen si říkám, že je škoda, že už nechodím na základku. Kdyby si tohle přečetly naše spolužačky (ale jen ty, co za něco stály, podotýkám..) a jaly se testovat funkci a úspěšnost téhle metody, bylo by o zábavu postaráno.

Žádné komentáře: